Krim Rawatan Kulit Kemaluan Dan Faraj Miss V

Gatal Kemaluan Garu Siang Malam Sampai Melecet luka Bergaru, Gatal Macam Digigit Semut Gatal?


Telah Mencuba Macam-Macam Ubat Gatal, Hampeh...Belum Baik, Habis Duit dan Puas Gi Klinik

Ubat Gatal kemaluan zakar dan faraj wanita
Gatal Kemaluan dan Faraj

Gatalnya...Tuhan Sahaja Yang Tahu?
  • Pakai ubat dari farmasi, hilang sekejap, lepas itu gatal balik...
  • Pakai sabun gatal pun macam tiada apa, duit je habis...
  • Sedar-sedar gatal tak hilang-hilang...
  • Dahlah gatal, bau tak sedap pula, segan kat isteri, suami
  • Penat berulang ke klink
Jenis-Jenis Gatal Kemaluan
  • Gatal pada batang kemaluan, zakar, termasuk kepala zakar
  • Gatal pada telur kemaluan atau bahagian sulit
  • Gatal pada bibir faraj dan vagina (gatal miss V)
  • Gatal celah kangkang atau kelengkang hingga ke peha dan kaki

Fakta Yang Anda Tidak Ketahui...
  • Banyak krim rawat kulit di farmasi mengandungi bahan yang terlarang,
  • Apabila krim farmasi disapu pada kulit, badan akan meningkatkan ketahanan terhadap bahan terlarang, dan menyebabkan kulit memerlukan lebih banyak krim!
  • Bahan kimia adalah toksin - semakin banyak krim disapu, semakin banyak toksin tertinggal pada kulit kemaluan anda!

SEKARANG, Ada krim kulit Ozpure, InsyaAllah akan baik dan tak gatal seawal 7 hari menyapunya...

Penghasilan krim Ozpure bermula dengan hasil penyelidikan Vienna Biocenter di bawah organisasi European Molecular Biology (EMBO), Heidelberg, German yang mendapati minyak zaitun yang diozonkan mampu merawat masalah kulit khususnya seperti jangkitan bakteria, fungal, luka diabetik..." 

~ Hafiz Alias, Pengeluar Krim Rawatan Kulit Ozpure ~

Anda Boleh Hilangkan Gatal Kemaluan Dengan Cara Selamat - Sapukan Dengan Krim Ozpure (termasuk faraj)



Krim Ozpure Ada Kelulusan KKM - Ini kekuatan Produk Kami: NOT180408552K

ubat gatal kemaluan
Ubat Gatal Kemaluan dan Faraj

MENGAPA PILIH KRIM OZPURE? 
  • Krim ini akan menghilangkan gatal seawal 5 hari 
  • Gatal hilang, bukan sekejap macam krim yang anda beli di farmasi 
  • Kesan sisik pada kulit pun dapat dihilangkan tanpa kesan 
  • Ia bahan organik minyak zaitun yang sudah terbukti mempunyai keajaiban dalam bidang perubatan (ada disebut dalam al-Quran) 
  • Ia tidak dicampur dengan bahan-bahan terlarang
  • Ia produk Malaysia, keluaran orang Melayu (bekas Jurutera) 

BAGAIMANA KRIM OZPURE MENGHILANGKAN GATAL-GATAL?
  • Krim Ozpure mengandungi minyak zaiton yang telah diozonkan - mudah menyerap dengan cepat ke kulit kemaluan. Ia akan memberi kesan segera kelegaan pada kulit kering, kegatalan, pedih dan merah.
  • Krim Ozpure dihasilkan melalui proses pengozonan iaitu gas oksijan aktif (gas ozon) disalurkan pada minyak zaiton selama tiga minggu.
  • Minyak zaiton yang diozonkan berfungsi sebagai anti oksidan yang dapat membunuh bakteria, kulat serta merangsang pertumbuhan sel baru.

CARA GUNA SABUN DAN KRIM KULIT OZPURE 


gatal celah pantat
Sabun dan Krim Ozpure
  • Cuci bahagian kulit yang gatal dengan air sabun Ozpure yang dibekalkan. Terus bersihkan kulit dengan air.
  • Lap permukaan kulit dengan kain bersih.
  • Sapukan krim gatal Ozpure 2-3 kali sehari (satu kali sebelum tidur)
  • Ulang setiap hari menyapu krim kulit Ozpure hingga baik dan hilang gatal.

Testimonial 1: Sebelum dan Selepas Disapu Krim Ozpure
Gatal-Gatal Kemaluan Hilang

Pada satu hati saya terima whatsapp dan nak order satu krim Ozpure. 
Namanya Encik Ahmad (nama samaran), dari Johor Bahru, beliau mengalami kegatalan di bahagian kemaluan, khusus di kawasan telur sejak dua minggu lepas. "Gatal menjadi-jadi, sampai melecet garu", katanya.

Kulit telurnya melecet, akibat digaru. Katanya, kemungkinan besar beliau bekerja di tengah panas dan berpeluh yang membawa kepada gatal-gatal di kemaluannya. 

Beliau dah puas guna krim di farmasi, tetapi tidak baik-baik. Baik sekejap saje, lepas tu gatal balik.

Alhamdulillah, selepas dua minggu menyapu krim Ozpure, gatal-gatal di kemaluan semakin berkurangan. Dan ada sedikit lagi, katanya. 

"Ini krim terbaik setakat ini", kata En Ahmad.


Testimonial 2: Gatal-Gatal Tumbuh Biji Dekat Kemaluan

Hilang Gatal Kemaluan Selepas Disapu Krim Ozpure

cara hilangkan gatal konek kemaluan zakar
Testimoni Hilang Gatal Kemaluan

Seorang pelanggan bernama Aziz telah membeli sebotol krim rawatan kulit Ozpure kira-kira dua minggu lepas. Beliau ada penyakit ketumbuhan macam jerawat pada kemaluan dan gatal tergaru-garu.

Alhamdulillah, selepas menyamu pada kawasan kemaluan (zakar) - jerawat atau biji-biji pada kemaluan terus kecut.

 "Alhamdulillah krim yang saya beli dengan En Raman hari itu, memang betul-betul berkesan laa..."

Sebelum ini En Aziz dah banyak menggunakan pelbagai krim, tetapi semuanya kurang berkesan dan ada ambil masa hingga dua minggu baru baik, tetapi lepas itu gatal balik.

Testimonial 3: Gatal-Gatal Kawasan Sulit Wanita

Dah Setahun Gatal - Banyak Krim Doktor Gagi, Tapi Gatal Tak Hilang..


ubat hilangkan gatal faraj dan vagina
Gatal Faraj

Puan Sharifah (bukan nama sebenar) telah mengalami gatal-gatal di kawasan sulitnya (kemaluan/faraj) sejak setahun yang lepas. "Dah banyak jenis krim yang doktor bagi, tetapi gatal tak hilang", whatsapp Sharifah kepada saya. Katanya lagi, "ubat makan pun tak menjadi."

Beliau terjumpa blog saya dan mahu mencuba krim gatal Ozpure. Beliau berharap krim ini dapat menyembuhkan gatal di kawasan farajnya. Katanya, beliau sudah penat berulang alik setiap bulan ke klinik.

Alhamdulillah, selepas seminggu menyapu krim Ozpure, gatal di kawasan kemaluannya telah sembuh sepenuhnya, rasa gatal tiada lagi.

Testimonial 4 : Rasa Gatal Bahagian Kelengkang
- Keputihan Pun Dah Takda!
celah kelengkang dan keputihan
Gatal Kelengkang

Puan Fida dari Taman Melawati, Kuala Lumpur pula mengalami gatal-gatal di bahagian kelengkang. Lebih kurang sebulan kemudian saya buat follow-up.

"Alhamdulillah ok tuan," katanya.
"Lepas je guna losyen tu...dah kurang, rasa gatal dan keputihan pun dah takda", tambahnya lagi.

Gatal di bahagian kelengkang dah takda selepas menggunakan krim rawatan kulit Ozpure.


Testimonial 5 : Gatal Bahagian Vagina dan Celah Kangkang
- Dua minggu sapu Ozpure terus baik!

krim gatal ozpure
Testimoni Krim Gatal Ozpure

Lepas bersalin Puan Adrian (bukan nama betul) mengalami gatal-gatal di bahagian Vagina dan celah kangkang. Beliau tidak tahan dan asik bergaru sahaja, dan sampai luka. Dah puas pergi kelinik, gatal hilang sekejap, lepas itu datang balik gatal.

Dia jumpa blog saya di Google dan dalam wasapnya Puan Adrian berharap krim Ozpure dapat menghilangkan gatal selama-lamanya.

Setelah dua minggu menyapu krim Ozpure, gatal-gatal di kemaluan hilang sepenuhnya. "Memang berkesan", kata Puan Adrian.

Testimonial 6 : Gatal Pada Kepala Kemaluan
- 3 Hari Dah Nampak Baik!


gatal-gatal miss V faraj
Gatal Pada Kepala Kemaluan

En Zahid dari Karai, Kuala Kangsar wasap saya samada krim Ozpure ini berkesan  bagi mengubat kepala kemaluan (zakar) yang gatal. Beliau membelinya satu botol siap dengan sabun Ozpure percuma.

Baru tiga hari sapu dan baik gatal. Katanya, "Salam tuan...Alhamdulillah gatal saya berkurangan dan warna kulit kembali warna asal."

Untuk makluman, krim ini bukan sahaja menghilangkan gatal, malah boleh membaiki atau merawat semula kulit yang rosak.


APAKAH KEISTIMEWAAN KRIM OZPURE?

Krim Ozpure mengandungi 97% bahan asli iaitu minyak zaitun yang telah diozonkan. Bahan pelengkap lain ialah:
> Shea Butter
> Beeswax
> Ekstrak Pepperment
> Vitamin E


ubat gatal faraj
Krim Ozpure dan Sabun Ozpure

CARA MENDAPATKAN KRIM OZPURE - 013 366 1242

Harga: 
2 Botol: RM195 (selepas diskaun 25%) + sabun percuma (hingga stok habis)

1 Botol: RM130 (tiada diskaun) + sabun ozpure percuma (hingga stok habis)

***Pos Laju: Percuma

Bank in:
- Maybank: 1141 0524 8789 (Abd Rahaman A Rasid) atau
- CIMB: 8000 7866 60 (Abd Rahaman A Rasid)
- Whatsapp bukti bayaran/bank transfer, nama dan alamat kepada 013 366 1242

AGEN KRIM RAWATAN KULIT OZPURE:


Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur
Abd Rahaman Rasid (stokis Kuala Lumpur)
013 366 1242
Zalilah: 019 366 1776

Cheras, Kuala Lumpur
Jamadin Mat Saman
019 289 0651

Puchong, Selangor
Hafizal Mohd Nasir
011 1542 9566

Hulu Langat, Selangor
Siti Roziyah Mohd Nin
012 672 1253

Kajang, Selangor
Razak Husin
017 680 6955

Bangi, Selangor
Hamdan Abd Rahman
011 1887 9308

Shah Alam & Kelang Selangor
Ahmad Hisham Ezzani Bin Roslani
017 297 4380

Setapak, Kuala Lumpur
Mokhranim Ikhsan
019 340 7478

Kuantan, Pahang
Azrul Sulong
019 662 4722

Bandar Hilir, Melaka
Ayu Nirwana Kosmetik
016 663 2032

Johor Bahru, Johor
Aizuddin b. Abd Hamid (016 717 1754)
Maslinda Mustafa Kamal (011 3966 6625)


Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Nota: Saya memerlukan seorang agen Ozpure untuk Kota Bharu, Johor Bahru, Alor Star, Kuching, Kota Kinabalu dan Shah Alam. Hubungi saya, Rahaman 013 366 1242.

Serbuk Minda Terbaik Int3Tree Khusus Untuk Budak Sekolah

Comments

Post a Comment